خانم فاطمه لاله

سابقه ی 18 سال مربیگری ژیمناستیک پایه به صورت تخصصی در باشگاهها ی اصفهان، مربیگری در رشته های شیرجه، پیلاتس، یوگا و تخصصی یوگا کودکان.

دارای کارت مربیگری هنری درجه ۲ ، دارای کارت مربیگری ترامپولین درجه ۳ ، داوری درجه ۳ ، سال ۹۴ الی ۹۶ رئیس کمیته پیشکسوتان استان اصفهان ، سال ۹۶ تا ۹۸ بازرس هیأت ژیمناستیک اصفهان ، آغاز مربیگری از سال ۶۰ در خانه ژیمناستیک ورزشگاه تختی اصفهان ، و دریافت اولین کارت مربیگری درجه ۳ سال ۱۳۷۰ ، فعالیت و مربیگری در اغلب سالن‌های ژیمناستیک استان اصفهان ، و به مدت ۶ سال فعالیت مداوم در خانه ژیمناستیک استان اصفهان ، و اولین مربی که تیم ترامپولین استان اصفهان را برای مسابقات کشوری مربیگری کردم و بعد از آن تیم ترامپولین به مسابقات کشوری و … راه پیدا کرد

ژیمناستیک پایه از سن حدود 3 سال شروع می شود، به صورت بازی.
کلام اول اینکه والدین باید صبور باشند و از روز اول به دنبال اجرای حرکات خاص نباشند. کودکان بیشتر به دنبال بازی و در کنار آن کسب مهارت هستند.

بعداز آشنایی با کلاس و همراهی کردن و علاقه، شروع کار آشنایی با مهارتها یی مثل شناختن کاملِ احزای اعضای بدن، مثل اصطلاحات زانو، پنجه، پاشنه، ران و… برای پا، و اصطلاحاتی مثل خم کردن باز کردن چرخشهای متفاوت و…، پرشهای ساده، کیپ کردن بدن و کشیدن بدن در حالتهای مختلف از طریق حرکتهای حیوانی هست.
در حین اجرای حرکات آموزشی و جذاب گهواره های مختلف غلتها، و سری حرکات پایه آموزش داده می شود و به مرور با به دست آوردن مهارت لازم و بر اساس توانایی های شخصی حرکات تخصصی تر آموزش داده می شود مثل چرخ و فلک و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *